سارة نخلة : تطورات قضية إعتدائي علي حماتي وعدم تطليق زوجي لي حتي الأن

كشفت الفنانة الشابة سارة نخلة أحدث تطورات ومستجدات قضيتها ضد زوجها الفنان أحمد عبد الله محمود، مشيرة إلى أنها حصلت على براءة من تهمة الاعتداء على حماتها والدة أحمد عبدالله محمود.

وكتبت الفنانة سارة نخلة خلال صفحتها على موقع التواصل الاجتماعى “فيسبوك” قائلة: “الشكر كل الشكر للقضاء المصري الشريف النزيه وللمستشار عاصم قنديل، من نصف ساعة فقط أثبتت براءتي للمرة الأخيرة بعد استئنافها من حماتي التي لم تعجبها براءة زوجة ابنها والقضية اتقفلت خلاص.

وتابعت سارة نخلة: “كده زوجة ابنها التي لم يطلقها حتى الآن وهو دا السؤال الجوهري لما مرات ابنك وحشة كده طيب ما تطلقوها ولا غاويين خلع .. آه صحيح الخلع بيريح عشان هتنازل عن حقوقي الزوجية اللي بتساوموني عليها ولا لازم اتضرب واتهان واسكت أو هبقى ست وحشة عشان مش بقبل بالذل والإهانة والحاجات التانية اللي حضرتك عارفاها كويس، ولازم لما اترمى في الشارع ببجامتي أرجع زي الكلبة عشان مفيش مكان أروحوا”.

وأضافت سارة: “بتستقوو عليا عشان لوحدي.. في أهلي وناس حواليا كتير منكو وفيكو ووقفوا معايا وقفة جدعان وربنا كرمني وبيكرمني عشان عمري ما أقبل راجل يذلني عشان عندي كرامة ومتربية على الأصول اللي منعتني أتكلم ست شهور .. بس لما لقيت في ناس ممكن تصدق الافتراء ودي سمعتي اللي عايشة عشانها فقولت اتكلم.. هتروحوا فين من ربنا قولولي هاتقولوا إيه لربنا.. حسبنا الله ونعم الوكيل.

واختتمت سارة نخلة حديثها قائلة: “لأخذ العلم في قضية طلاق للضرر في المحكمة.. بانتظار الحكم بالطلاق”.

اترك رد

x

‎قد يُعجبك أيضاً

dmc تعلن عن موعد جديد لنسخة لغة الإشارة من “زلزال”

تفاعل عدد كبير من الصم والبكم مع قرار قناة dmc، بشأن تقديم نسخة مترجمة بلغة ...

محمود العسيلى يشعل خيمة المعداوية

وديع عزمى محمود العسيلى يشعل اجواء خيمة المعداوية بالمعادى فى حضور العديد من الشخصيات العامة ...

كيف خطفت برامج فضائح المشاهير الأنظار اليها وسحبت البريق عن متابعة المسلسلات الرمضانية؟

كتب/ أمجد زاهر   ابتعد مسلسل “قمر هادي”، الذي يخوض بطولته الفنان المصري هاني سلامة، ...